1-Kurumunuzda muayene olabilmek için nasıl randevu alabilirim ?
Afyon ADSM de muayene olabilmek için;
ONLİNE
randevu htpp://www.mhrs.gov.tr./ adresini ziyaret ediniz. Telefonla
randevu almak için, 182 numaralı telefonu arayınız.
2-Kurumunuzda acil polikliniği var mı ?
Kurumumuzda
acil şikayetlerle başvuran hastalarımıza, mesai saati içerisinde genel
polikliniklerimizde ve hafta içi ve hafta sonu 08:00 -
08:00 (24 saat) saatleri arasında nöbet polikliniğinde hizmet
vermekteyiz.
3- MHRS Randevu'su alan bir hasta randevu saatinden ne kadar önce muayeneye gelmeli ?
Hastalarımızın randevu zamanından 15 dakika önce kurumumuza başvurmaları gerekir.
4-Engelli hastalarınız için merkeziniz ne gibi imkanlar sunmaktadır ?
Merkezimize
gelen engelli hastalarımız, bakanlığımızın yayınlamış olduğu 2010/73-
80 nolu genelgesine istinaden her birimimizde öncelikli hasta hakkına
sahiptir. Merkezimiz, engelli hastalarımız için, standartlara uygun
engelli polikliniği ,engelli otoparkı,engelli tuvaleti gibi donanımlara
sahiptir.Merkezimize gelemeyecek durumda olan hastalarımıza, Evde
Sağlık Hizmetleri Birimi personelleri tarafından mobil hizmet
verilmektedir.Engelli olup hekimle iletişime geçemeyen ve ağız açmasında
problem olan hastalarımız için ( muayene bulguları ve labaratuvar
sonuçları uygun olduğu takdirde) genel anestezi altında tedavi hizmeti
sunulmaktadır.
5-Merkezinizle anlaşmalı kurumlar nerelerdir ?
Kurumumuz TC Sağlık Bakanlığına bağlı bir kamu kurumudur.
SGK geçerlidir.
Ücretli hasta muayenesi yapılmaktadır.
Yeşil kart · Şehit, Gazi ve yakınları
Er ve Erbaşlar ( Sevk ve Sağlık karnesi ile birlikte)
İsteğe Bağlı Sigortalılar Yurt dışı sigortalılar(Sgk sevk belgesi ile birlikte)
18 yaş altı Yabancı Uyruklu Hasta:Pasaport ibrazı(ücretli hasta statüsünde tedavi yapılır.
6-Hekim değiştirebilir miyiz?
Hastalarımız hasta hakları yönetmeliğinin 9.maddesi gereği hekim değiştirme hakkını kullanabilirler.Bunu yaparken hasta iletişim birimimize başvurarak kısa bir form doldurmaları yeterli olmaktadır.